fbpx
  • Diensten
    • IJzersterke identiteit & branding
    • Inspirerende online visualisaties
    • Prikkelende presentaties
    • Donders goeie print- & drukwerkuitingen
  • MKB traject
  • Over ons
  • Portfolio
  • Contact
  • +31 10 316 42 46

Cases

eKo Notaris

Bij eKo notaris staat de klant centraal. Geen ingewikkelde vaktermen, maar heldere uitleg in begrijpelijke taal. Zo weet je precies wat je ondertekent en waar het over gaat. Duurzaamheid, betrokkenheid en duidelijkheid is waar ze voor staan. Maar als je daarvoor staat, moet je dat natuurlijk ook uitstralen!

Vind je doelgroep met een professionele huisstijl

Kwalitatief goed werk leveren is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar uw online uitstraling moet deze kwaliteit wel reflecteren.

Anders loopt u een boel potentiële klanten mis. Dit gebeurde ook bij eKo notaris. Onder het label kinderplan ontwikkelen zij voor ouders een plan dat in werking treed als er onverwachts iets gebeurt met één of beide ouder(s). Dit plan gaat verder dan alleen de erfenis of het aanwijzen van een voogd. Hierin gaat het over de waarden van de ouders en hoe zij denken over de hele opvoeding. Om dit label goed in de markt te brengen was er behoefte aan een nieuwe en professionele huisstijl. Dat is waar wij zijn aangehaakt.

Wat er voortvloeit uit een professionele huisstijl

Waarom is het belangrijk dat er een stabiele huisstijl staat? Het doorvoeren van verschillende uitingen in exact dezelfde stijl zorgt ervoor dat je herkenbaar bent. Zo hebben we dit toegepast op:

Wat hebben we hiervoor gedaan?

1.
Social media. Daarmee kunnen makkelijk nieuwe posts worden vormgegeven, altijd in dezelfde, passende stijl.
2.
Alle fysieke middelen, zoals visitekaartjes en briefpapier.
3.
Daarbij hebben we ook een whitepaper ontwikkeld, geheel in de huisstijl.
4.
En als kers op de taart hebben we, als extra opdracht bovenop het 4 maanden traject, een passend en uniek logo ontworpen.
Samen komen tot
een mooi resultaat

Testen in de praktijk

Hoe zijn we tot een stabiele huisstijl gekomen? In de kick-off hebben we de gehele uitstraling onder de loep genomen. De uitstraling die ze toen nog hadden had niet het gewenste effect. De beoogde (high end) doelgroep werd namelijk niet bereikt. Dus hebben we een plan opgesteld om een nieuwe professionele huisstijl te ontwikkelen.

Om er zeker van te zijn dat we daarmee wél de juiste doelgroep zullen aanspreken, hebben we dit getest. Via ons netwerk hebben we potentiële klanten, die in de doelgroep pasten, benaderd om hun mening te geven over verschillende vormgevingen. Wat springt er voor hen uit? Zo hebben we waardevolle input kunnen verzamelen over wat wel en niet werkt. Daar hebben we op voort geborduurd om de perfecte professionele huisstijl te ontwikkelen.

Dit wil ik ook!

Evaluatie

Nu staat er een nieuwe stijl die wel goed aansluit bij de doelgroep en waar eKo notaris helemaal achter kan staan. Dat blijkt wel uit dit prachtige compliment: “Nou, 4 maanden verder en jij hebt al meer voor elkaar gekregen dan die andere partijen bij elkaar.”

"Nou, 4 maanden verder en jij hebt al meer voor elkaar gekregen dan die andere partijen bij elkaar"

Ook een designbureau nodig dat voelt als een eigen teamlid?

Plan een afspraak
Menu:

Over ons
Portfolio
Blog
Contact
Alg. Voorwaarden

Aanbod:

Vormgeving met focus traject 
Prikkelende presentaties 
Inspirerende online visualisaties 
Donders goeie print- & drukwerkuitingen

 

Contact:

RDM Design
Stoomloggerweg 8 – unit 3.6
3133 KT te Vlaardingen

algemeen@rdmdesign.nl
+31 10 316 42 46

  • Follow
  • Follow
Ronja DM
Deze website maakt gebruik van cookies

Om je de beste ervaring te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.

Functioneel Always active
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}