eKo Notaris
Bij eKo notaris staat de klant centraal. Geen ingewikkelde vaktermen, maar heldere uitleg in begrijpelijke taal. Zo weet je precies wat je ondertekent en waar het over gaat. Duurzaamheid, betrokkenheid en duidelijkheid is waar ze voor staan. Maar als je daarvoor staat, moet je dat natuurlijk ook uitstralen!
Kwalitatief goed werk leveren is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar uw online uitstraling moet deze kwaliteit wel reflecteren.
Anders loopt u een boel potentiële klanten mis. Dit gebeurde ook bij eKo notaris. Onder het label kinderplan ontwikkelen zij voor ouders een plan dat in werking treed als er onverwachts iets gebeurt met één of beide ouder(s). Dit plan gaat verder dan alleen de erfenis of het aanwijzen van een voogd. Hierin gaat het over de waarden van de ouders en hoe zij denken over de hele opvoeding. Om dit label goed in de markt te brengen was er behoefte aan een nieuwe en professionele huisstijl. Dat is waar wij zijn aangehaakt.
Wat er voortvloeit uit een professionele huisstijl
Waarom is het belangrijk dat er een stabiele huisstijl staat? Het doorvoeren van verschillende uitingen in exact dezelfde stijl zorgt ervoor dat je herkenbaar bent. Zo hebben we dit toegepast op:
Wat hebben we hiervoor gedaan?
Testen in de praktijk
Hoe zijn we tot een stabiele huisstijl gekomen? In de kick-off hebben we de gehele uitstraling onder de loep genomen. De uitstraling die ze toen nog hadden had niet het gewenste effect. De beoogde (high end) doelgroep werd namelijk niet bereikt. Dus hebben we een plan opgesteld om een nieuwe professionele huisstijl te ontwikkelen.
Om er zeker van te zijn dat we daarmee wél de juiste doelgroep zullen aanspreken, hebben we dit getest. Via ons netwerk hebben we potentiële klanten, die in de doelgroep pasten, benaderd om hun mening te geven over verschillende vormgevingen. Wat springt er voor hen uit? Zo hebben we waardevolle input kunnen verzamelen over wat wel en niet werkt. Daar hebben we op voort geborduurd om de perfecte professionele huisstijl te ontwikkelen.
Evaluatie
Nu staat er een nieuwe stijl die wel goed aansluit bij de doelgroep en waar eKo notaris helemaal achter kan staan. Dat blijkt wel uit dit prachtige compliment: “Nou, 4 maanden verder en jij hebt al meer voor elkaar gekregen dan die andere partijen bij elkaar.”
Om je de beste ervaring te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.